ArtHappyLoveMe

E fantastic, dragut si adorabil in acelasi timp sa spun ca..

duminică, 7 august 2011

Fericire

Iubesc sa visesz. Visele mele sunt defapt realitatea. Tu al meu, eu a ta.

Te intalnisem de mult timp, dar te gasisem in sufletul meu  fara ca eu sa stiu cine-mi rataceste prin inima, Nu puteam deslusi misterul fara sfarsit. Nu vedeam chipul tau. Totul era in ceata, pana intr-o zi cand te-am gasit. Fericita am zambit.
Te iubesc cu mintea, trupul si sufletul. Te iubesc cu zambetul pe buze si cu lacrimi in ochi, de fericire.
Nu vreau sa gresesc cand daca spun ca suntem facuti unul pentru celalalt. Nu am gresit cand ti-am zis ca nu vreau sa te las niciodata.
Au existat si vor mai exista discutii banala fara motiv intemeiat, care sunt convinsa ca ma vor deranja pentru ca am un caracter puternic si nu-mi place sa fiu doborata din nici un punct de vedere, insa tu ai puterea sa ai grija de mine, sa fi alaturi de mine.
De va fi nevoie voi trece prin apa, foc sau orice obstacol care ne va sta in cale.
Esti totul pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu